Resultat de les Cangur 2024

El passat 21 de març van tindre lloc a la Universitat Politècnica de València les proves cangur 2024, en les quals van participar alumnes de l’IES Joanot Martorell dels cursos 3r, 4t i 1r de batxillerat. Per a 1r i 2n d’ESO, les proves van tindre lloc en el nostre centre el 22 de març. Durant el curs, el departament de matemàtiques ha dedicat els patis dels dimecres a la seua preparació.

Volem destacar els bons resultats de l’alumne Pau Acero Moreno, el qual ha quedat el número 29 de 2075 participants, i les alumnes Olga Maria Cavalcanti de Oliveira i Elena Ferrando Bórnez, les números 51 i 83 de 2261. De la mateixa manera podem destacar que 16 estudiants del nostre institut han quedat dins del 20% dels millors alumnes.