II Jornada Esports al Barri

Dimecres que ve 4 d'octubre de 17:00h a 19:00h, tindrà lloc la Jornada ESPORTS Al BARRI 202J3, esdeveniment que forma part del projecte JOANOT EN MOVIMENT, del departament d'Educació Física.

La jornada té com a objectiu la promoció esportiva i dels hàbits de vida saludable.

Al llarg de la joJrnada, diferents entitats esportives promocionaran les seues activitats físiques i esportJs a través d'uns estands on publicitaran les seues activitats i comptaran amb espais esportius on proposaran jocs i activitats inclusives, perquè tots aquells alumnes/as del centre, xics i xiques del barri de Sant Marcel·lí i xiquets/as dels col·legis pròxims, puguen experimentar diferents activitats esportives. El nostre major interés és aconseguir motivar a tots els participants en la jornada, a la pràctica d'exercici físic i esport.

Volem convidar a tota la comunitat educativa del Joanot, a l'alumnat i a les seues famílies, a assistir a l'esdeveniment i passar una vesprada de convivència sana i festiva, on el gaudi per l'esport serà l'eix principal. Aquest gran esdeveniment, a més, coincidirà amb les reunions inicials entre les tutores i els tutors i les famílies, que tindran lloc el mateix dia, dimecres 4 d'octubre, a partir de les 18.00 hores.

Molt important, HI HAURÀ BERENAR!!! saludable, la proporciona l'AMPA.

Gràcies per la vostra col·laboració i participació.

Us esperem