ENTREGA PREMIS CANGURET

Els alumnes de 1r d’ESO Diego Benítez Bort i Jordi Cumillas Renau van quedar en la posició 9 i 11, respectivament, d’un total de 1500 estudiants presentats. A més, Manuel Navarro Palomar, José Cayetano Martínez Gallego, Mar Robles Gasque i Sofia Sánchez Fernández van quedar per sobre de la posició 50 en la classificació.

Pel que fa als alumnes de 2n d’ESO, Vega Pitarch Mena i Xavi Cantavella Trilles van ocupar la posició 16 i 21, respectivament, d’un total de 1400 estudiants presentats, seguits per Aina Palomares Renau, Leire Pérez Cebrián, Vaitiare Marco Sánchez i Irene Solís González, que van quedar entre els 80 primers.La setmana passada es va dur a terme el lliurament dels premis, per part de la Directora Enriqueta García i la Cap de departament de Matemàtiques Susana Cubedo, als millors classificats en la Prova Canguret celebrada el 16 de febrer de 2022.

1er ESO
2on ESO