Visita al Mercat Central de València

Visita al Mercat central de València, tendisca productes valencians i botiga asiàtica “Mercasia”.

L’alumnat de primer curs de Cuina i Gastronomia va poder conéixer de primera mà tot tipus de matèries primeres en les seues diferents gammes i mètodes de conservació, comprar i interactuar amb els venedors i venedores. Es va plantejar una activitat per parelles en la qual havien de buscar dos productes per famílies i prendre foto del producte i preu. L’activitat ha sigut molt positiva i ben valorada per l’alumnat, els ha agradat poder veure tanta varietat, la frescor dels productes, colorit i bullici d’un mercat, a més de conéixer una botiga asiàtica amb productes tan diferents als que poden trobar en els supermercats que habitualment visiten.