Visita Pepina Pastel a l’escola d’Hosteleria.

12/03/2024

CICLES.

El passat divendres 1 de març tinguérem la visita de Lara Guerrero, CEO de Pepina Pastel (@pepinapastel) a l’Escola d’Hosteleria de l’Institut. Va ser una sort poder conéixer-la en persona per poder acostar l’alumnat a una empresa local, valorar la realitat d’una dona emprenedora i tot el recorregut que ha fet per arribar on està i resoldre dubtes al voltant de dur a terme un projecte empresarial.

Un aspecte que va fer especial la trobada va ser el concurs de decoració de pastissos per equips que va tindre lloc després de la xarrada d’emprenedoria, on l’alumnat va haver de posar en pràctica la seua destresa i creativitat.

El taller va finalitzar amb una jornada gastronòmica on tots pogueren tastar els diferents sabors dels pastissos. Va ser una jornada molt interessant i profitosa per a tots! Gràcies Lara per poder fer-la possible.