L’IES Clara Campoamor al concurs de cristal·lografia del Museu de les Ciències

El proper divendres 6 de maig, nou alumnes del primer batxillerat científic participaran en el concurs “Cristal·lització a l’escola” que tindrà lloc al Museu de les Ciències Príncep Felip de València.

Es presentaran tres projectes:

“Jugant amb el pH” realitzat per Nina Lindemann, Jose Moreno i Carlos Muñoz, tutoritzats per la professora del departament de Biologia i Geologia, Sabrina Valiente.

On comproven si les diferències de pH d’una dissolució afecten a la forma en què cristal·litza el fosfat monoamònic. Punxa ací per veure el vídeo presentació.

“El cristall de Dàmocles” realitzat per Natalia Peral, Noelia Rodríguez i Lucia Villa, tutoritzades, per la professora del departament de Física i Química, Verónica Sánchez.

On, penjats d’un fil han crescut monoscristalls de diferents formes i colors. Punxa ací per veure el vídeo presentació.

“Atrapats en el temps” realitzat per Leyre Arreaza, Mario López i Mariana Zuleta, tutoritzats pel professor del departament de Biologia i Geologia, Àngel Tendero.

On han volgut recrear la cristal·lització de l’ambre aprofitant que els insectes poden actuar com a nuclis de cristal·lització del fosfat monoamònic. Punxa ací per veure el vídeo presentació.

Tant els alumnes com els professors estan satisfets de poder mostrar el treball realitzat i representar el centre en este certamen científic.

L’entrega de premis será restransmessa en directe en la següent direcció, a partir de les 13:45h: