Potenciem l’emprenedoria en el nostre alumnat

Amb la intenció de promoure l’esperit emprenedor en els nostres estudiants, el passat dilluns 2 de maig l’alumnat de les diferents assignatures d’Economia de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat van visitar les instal·lacions de Marina de Empresas i Lanzadera al Port de València.

Esta activitat va consistir en un taller on, a partir de metodologies dinàmiques i el treball en equip, l’alumnat es va ficar en la pell d’un/a emprenedor/a i va tindre que crear i dissenyar una idea de negoci, que presentaren posteriorment als seus companys i companyes.

A més, vam conéixer l’ecosistema de startups que s’està desenvolupant en l’actualitat a la Comunitat Valenciana, així com la importància de la innovació i la responsabilitat social al món de l’empresa.