Activitats de la Comunitat Educativa

• Proves Cangur i Olimpíada Matemàtica

La prova Cangur, convocada per la Societat Catalana de Matemàtiques, i organitzada per les respectives comissions balear, valenciana i catalana és una activitat que es marca com a objectiu estimular i motivar l’aprenentatge de les matemàtiques a través dels problemes.

La Societat Al-khwarizmi convoca i organitza l’Olimpíada Matemàtica per a estudiants de tercer cicle d’Educació Primària, i de Secundària Obligatòria, amb la finalitat de gaudir amb la resolució de problemes de matemàtiques.

Aquesta setmana l’alumnat del Chabàs ha participat en aquestes dues proves, i han gaudit de l’experiència.

Dijous 21 ens desplaçarem al Campus de la UPV en Gandia per a que l’alumnat de 3r i 4t d’ESO i el de Batxillerat s’enfrontaren a les 30 preguntes tipus test que intenten provar les seues habilitats matemàtiques. En total viatjaren 23 alumnes.

Divendres 22 va ser el torn de esprémer-se les neurones pels més joves, els de 1r i 2n d’ESO que realitzaren la prova a la SUM del Centre.

I dissabte 23, al matí, 12 valents i una valenta acudiren al col·legi Paidos per participar en l’Olimpíada matemàtica i enfrontar-se a 5 problemes en els que tenien que emprar el seu enginy matemàtic per arribar a una solució raonada.

Enhorabona a totes i tots els que heu participat, de segur que l’experiència ha esta d’allò més interessant.

• Cursa Solidaria

El proper 27 DE MARÇ tindrà lloc la cursa solidaria, que aquest any destinarà la seua recaptació a l’associació AMUNT CONTRA EL CÀNCER.

Apunteu-se en el departament d’Educació Física (Aportació mínima 2€)

• Premis 25 d’Abril

Vos recordem que en la majoria de modalitats dels Premis 25 d’abril, la data límit de lliurament de treballs és el proper 27 de març (últim dia abans de les vacances). Animeu-se a participar i si teniu dubtes consulteu les bases.

• Inscripció a les proves d’accés a Cicles Formatius

Ja podeu consultar en la pàgina de secrearia el procés per a realitzar les proves d’accés a Cicles en el nostre centre.

Proves d’accés a Cicles Formatius

• La Flama!

Hola! Ací teniu el cartell i el vídeo de la commemoració del 8M, que al nostre centre serà el dilluns 4 de març per a rebre la flama de la igualtat!

Ací teniu el cartell anunciador de les activitats commemoratives del 8M, Dia Internacional de la Dona. Esperem la vostra participació i suport davant una efemèride tan important.

I demà continuarà el seu camí!
  • Novetats Cicles (23/02/2024)

Visita la pàgina de FP on s’han actualitzat noticies d’interès!

• ¡EQUILIBRATE!

Dimarts 20 i 27 de febrer seguim amb els nostres tallers en els patis inclusius, aquesta vegada l’alumnat de TSEASE sota el nom de “¡EQUILIBRATE!” ens ofereix tallers de Balance Board, Skate i Xanques.

• 11 de febrer dia de la xiqueta i la dona en la Ciència

L’11 de febrer, aquest diumenge, es commemora el dia de la dona, la xiqueta i la ciència. És per això que havíem pensat a compartir este fullet amb recomanacions de llibres que estan en préstec a la nostra biblioteca per a l’alumnat (i el professorat).

• Donació de Sang

Ja tenim ací la nostra segona cita anual de Donació de sang. La principal finalitat és conscienciar l’alumnat de la necessitat de donar sang i dels beneficis a nivell personal que té la solidaritat de manera desinteressada.
    Aquesta activitat no és, òbviament, exclusiva per a l’alumnat major d’edat. El centre estarà obert per a qui vulga aprofitar i vindre a donar ací; i, per suposat, esteu totes i tots convidades. Si no ho heu fet mai, aquest és el vostre moment!! I si ja sou #donanters habituals, sereu benvingudes i benvinguts de nou!

Gràcies de bestreta per la vostra solidaritat i ànim a aquells i aquelles que esteu indecises!!
    Us esperem el proper dijous 1 a partir de les 17 de la vesprada a la SUM!!

Requisits donació

• STOP agressions

Els IES de la Marina Alta donem suport a l’IES Vall de la Safor, i mostrem el nostre rebuig davant els actes de violència recentment viscuts.
    Ens solidaritzem amb el nostre company agredit.
    Hui ha estat ell, demà podem ser qualsevol de nosaltres.