COEDUCACENTRES

Hola a totes/ts el nostre centre IES Historiador Chabàs, ha encetat enguany la seua participació al projecte Xarxa Coeducacentres 23-25 de la Conselleria d’Educació. Aquest programa comporta una formació del nostre claustre docent en col·laboració amb el CEFIRE de la Nucia i la Subdirecció General de Formació del Professorat.

El centre té l’honor i el gust a compartir amb tota la comunitat educativa aquest projecte, per tal que siga part activa i ens serveixca com a suport aportant les seues idees, i formant part de l’Equip Motor que està desenvolupant les Campanyes e Iniciatives Coeducatives.

Entre les Campanyes Coeducatives que el centre portarà endavant s’hi troben:

1. “Alcem el vol Coeducant el 25 N – El Batec de les Papallones”
  2. Dia Internacional de la Xiqueta i la Dona a la Ciència.
  3. Dia de la Dona 8M
  4. Dia Internacional contra la LGTBIFÒBIA 17M
  5. Patis Inclusius amb activitats diverses durant l’esbarjo.

Entre els objectius del projecte hi consta:

1. Igualtat d’oportunitats entre dones i homes.
  2. Transmetre la tolerància i el respecte.
  3. Prevenció de la violència de gènere.
  4. Eliminació dels estereotips / idees preconcebudes.
  5. Adhessió al Women’s Legacy Project: Dones referents i la seua obra.

Quedeu totes/ts convidades/ts a les nostres sessions de formació amb ponents externs i a col·laborar amb la Comissió d’Igualtat i Convivència per tal de materialitzar aquest projecte que donarà més visibilitat a les nostres accions Coeducatives de centre. Soles teniu que preguntar per Iván Tarín Coordinador de Formació de centre a la vostra Tutora/or.

Per a les families estaré encantat d’atendre-vos els dimarts i/o dimecres de 12:10 a 13:05 h i explicar més detalls de la iniciativa.

En breu incloure’m calendari amb les dates de les ponències!

Et necessitem i t’esperem!! “Chabàs Coeducatiu, inclusiu, plural i tolerant”

CALENDARI DE LES SESSIONS COEDUCACENTRES PER A LA COMUNITAT EDUCATIVA

• 14/2/2024 de 16:15 a 18:15 h “Masclisme al Sistema Educatiu i Prevenció Violència de Gènere.
  • 17/4/2024 de 16:15 a 18:15 h “Educació afectiu sexual. LGTBIFÒBIA”.

Aula A5

Aquestes dues sessions estan obertes a les famílies i l’alumnat

Us deixem algunes de les nostres iniciatives desenvolupades ja al centre.

Exposició 25 N Departament d’Arts i alumnat
Instal·lació Artística per al 25N
“Alcem el vol” “El Batec de les Papallones”
25N al Chabàs