PROJECTE LIVERPOOL

La Graduació 1969-2019 és el nom d’un projecte interdisciplinar per a l’alumnat de 4t d’ESO. Durant uns dies, els i les alumnes treballareu diferents destreses en grups de 4-5 alumnes amb la finalitat d’aconseguir diferents resultats: el disseny d’un blog i la resolució d’algunes preguntesl’escriptura de la lletra d’una cançó en diferents llengües, la producció d’un vídeo i una presentació oral. Tot això buscant, aportant, discriminant i compartint informació i col·laborant i treballant cooperativament.

​El projecte gira al voltant de la música, la història,  els museus i l’economia d’una de les ciutats europees més importants on va nàixer la Revolució Industrial als segles XVIII i XIX: Liverpool.

El fil conductor és el 50 aniversari de la primera graduació d’un grup d’alumnes l’any 1969.