Estellés serà el protagonista de la Trobada d’Escoles en Valencià que se celebra a Benidorm

Vicent Andrés Estellés serà el principal protagonista de la Trobada d’Escoles en Valencià que se celebra el dissabte 25 de maig del 2024 a Benidorm, i en la qual participarà, després de molts anys, l’IES Bernat de Sarrià. Amb motiu dels 100 anys del naixement del poeta de Burjassot, tindrà lloc una xarrada sobre la seua relació amb Benidorm, que serà a càrrec de l’investigador i antic professor de l’IES Pere Maria Orts i Bosch, Pasqual Almiñana, qui serà presentat per Sergi Castillo, professor de l’IES Bernat de Sarrià. La conferència, titulada “La mirada d’Estellés sobre Benidorm”, repassarà la relació del poeta amb la ciutat turística, on va aconseguir el seu primer premi literari en 1944. Serà el 25 de maig als 12.00 hores en el’edifici municipal El Torrejó.

Adjuntem un document pdf en el qual podràs trobar els poesies que Estellés va dedicar a Benidorm.