MEDIACIÓ

Al Berenguer Dalmau continuem col·laborant en la convivència del centre amb les mediacions i aquest curs a més hem posat en marxa un punt d’escolta ‘Ací t’escoltem’ . Esperem que el curs vinent es consolide una mica més.

Per primera vegada al Berenguer Dalmau hem realitzat un taller de formació de mediadores i mediadors propi, amb la col·laboració de professores, professors i alumnat ja formats.

25 de novembre: Dia contra la violència de gènere. Recordem a totes les dones assassinades a l’any 2023 fins el 25 de novembre. Els murals fets per l’alumnat reivindiquen el dret de les dones a viure amb llibertat i sense por.

11 de febrer: Dia de la xiqueta i la dona en la ciència. Celebrem aquest dia visibilitzant científiques al llarg de la història omplint l’entrada del centre amb fotos i frases d’elles. Organitzem una ponència d’una investigadora bioquímica: Carme Nuño Cabanes.

8 de març : Dia de la dona. Al Berenguer Dalmau celebrem el 8 de març recordant que el fet de néixer home o dona no ens ha de marcar un camí i que cadascuna pot triar el seu.

17 de maig : Dia contra la LGTfobia. El Berenguer Dalmau contra la LGTFobia i a favor dels drets de les persones a sentir i estimar.

VÍDEO EXPLICATIU SOBRE EL SERVEI DE MEDIACIÓ

SOL-LICITUD DEL SERVEI DE MEDIACIÓ