QUI SOM?

El centre s’ubica a la localitat de Catarroja, una població de prop 28.000 habitants que pertany a la comarca de l’Horta Sud de València.

El poble s’estructura al voltant dels barris històrics de la localitat on la presència del sector serveis és important, això com la d’un comerç minorista important.

Compta també amb un polígon industrial i la presència d’un sector agrícola vinculat al cultiu de l’arròs. Les relacions del centre amb el seu entorn són molt importants, atés que el centre requereix d’empreses per a la realització de pràctiques formatives així com també per facilitar la inserció laboral del propi alumnat.

A més d’aquesta relació, també s’estableixen altres accions participatives en les quals l’alumnat del centre participa com a element actiu en activitats promogudes tant per l’Ajuntament com pel propi centre.

El centre Berenguer Dalmau va ser inagurat el 1969, el 2019 va fer 50 anys.