PROCEDIMENT DE MATRÍCULA D’FP
MATRÍCULA DE L‘ALUMNAT QUE HA PARTICIPAT AL PROCÉS D’ADMISSIÓ D’FP
Passos:
- Comprova si l’alumne/a apareix al llistat DEFINITIU d’admesos per al nostre centre.
- Llig detalladament les instruccions de matrícula per a l’alumnat d’admissió 2026-27.
- Ompli COMPLETAMENT el formulari general de matrícula a ADMINOVA, entre el 20 i el 27 de JULIOL.
- Ompli també el formulari ONLINE de selecció d’optatives del curs corresponent i envia’l a secretaria, prement el botó d’ENVIAR. Imprimeix el resultat final del formulari que us arribarà per correu electrònic.
- Escaneja una còpia de la documentació acreditativa (fotocòpia del DNI o NIE de l’alumne i dels dos progenitors (si l’alumne és menor d’edat) per afegir-la a la sol·licitud de matrícula a Adminova).
- Realitza els pagaments a la Conselleria (Model 046) de la targeta d’identitat i de l’informe d’avaluació i guarda els justificants per afegir-los a la sol·licitud de matrícula a Adminova.
- Realitza el pagament de l’assegurança escolar obligatòria (si ets menor de 28 anys) o de l’AMPA (inclou l’assegurança escolar) i guarda el justificant de pagament per afegir-ho a la sol·licitud de matrícula a Adminova.
DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA PER A LA MATRÍCULA
L’alumnat que ha participat al PROCÉS D’ADMISSIÓ realitzarà la matrícula mitjançant la plataforma ADMINOVA, entre el 20 i el 27 de JULIOL, però per a aquest procés necessitarà haver realitzat prèviament els pagaments anteriorment esmentats i haver guardat una còpia digital dels justificants (format pdf o jpg) per poder pujar-los a la plataforma.
A més, necessitareu seleccionar els mòduls en què es matricula mitjançant el formulari d’optativitat. Si voleu formar part de l’AMPA haureu de pagar la quota corresponent (18€), cas en què no caldrà que pagueu l’assegurança escolar. Si ho necessiteu, podreu sol·licitar el transport escolar.
Finalment, caldrà aportar dues fotografies de carnet de l’alumne.
- FORMULARI D’OPTATIVITAT (accés específic per a cada curs més avall)
- DECLARACIÓ RESPONSABLE DE NO CONVIVÈNCIA
- SOL·LICITUD DE AJUDES DE TRANSPORT
- CIRCULAR AMPA (document informatiu de l’AMPA)
- Dues fotografies tamany carnet (ALUMNAT D’ADMISSIÓ)
CALENDARI DE L’ALUMNAT QUE PARTICIPA EN EL PROCÉS D’ADMISSIÓ – CURS 2026/27
Tot l’alumnat de nova admissió (que comence una etapa educativa o cicle, o bé vulga canviar-se a aquest centre), excepte FP Bàsica, haurà de matricular-se telemàticament, entrant en la pàgina web ADMINOVA de la Conselleria d’Educació, seleccionant l’ENSENYAMENT corresponent (ESO, Batxillerat o FP) i l’especialitat si procedeix, i, per últim, pot optar por l’opció de Matrícula telemàtica o per la Matrícula presencial. En tot cas, encara que s’opte por la matrícula telemàtica, haurà de vindre al centre i entregar el sobre de matrícula amb la documentació en la data indicada al calendari.
CALENDARI DE MATRICULACIÓ CURS 2026/27: FORMACIÓ PROFESSIONAL
LA MATRÍCULA DE L’ALUMNAT NOU, QUE HAJA OBTINGUT PLAÇA EN EL PROCÉS D’ADMISSIÓ DE FORMACIÓ PROFESSIONAL ES REALITZARÀ MITJANÇANT L’APLICACIÓ DE CONSELLERIA ADMINOVA, entre el 20 i el 27 JULIOL; mentre que l’alumnat que ja ha cursat un cicle formatiu a l’IES Bellaguarda durant el curs 2025-26 i vol continuar els seus estudis d’FP al nostre centre haurà de formalitzar la matrícula TELEMÀTICAMENT, entre 29 JUNY i 8 JULIOL, mitjançant el formulari general de matrícula d’FP.
En tot cas, TOT L’ALUMNAT haurà d’emplenar el corresponent formulari de selecció de mòduls.
| DATA MATRÍCULA | CURS | ALUMNAT DE L’IES BELLAGUARDA |
| 29 JUNY-8 JULIOL (alumnat propi) / 20 – 27 de JULIOL (admissió) | FP GS PROJECTES D’EDIFICACIÓ | – Accés a Formulari de Matricula FP ONLINE (alumnat propi) – Accés a Formulari de selecció de mòduls ONLINE |
| 29 JUNY-8 JULIOL (alumnat propi) / 20 – 27 de JULIOL (admissió) | FP GS ALLOTJAMENTS TURÍSTICS | – Accés a Formulari de Matricula FP ONLINE (alumnat propi) – Accés a Formulari de selecció de mòduls ONLINE |
| 29 JUNY-8 JULIOL (alumnat propi) / 20 – 27 de JULIOL (admissió) | FP GS ADMINISTRACIÓ I FINANCES | – Accés a Formulari de Matricula FP ONLINE (alumnat propi) – Accés a Formulari de selecció de mòduls ONLINE |
| 29 JUNY-8 JULIOL (alumnat propi) / 20 – 27 de JULIOL (admissió) | FP GM GESTIÓ ADMINISTRATIVA | – Accés a Formulari de Matricula FP ONLINE (alumnat propi) – Accés a Formulari de selecció de mòduls ONLINE |
| 29 JUNY-8 JULIOL (alumnat propi) / 20 – 27 de JULIOL (admissió) | FP GM PRODUCCIÓ AGROECOLÒGICA | – Accés a Formulari de Matricula FP ONLINE (alumnat propi) – Accés a Formulari de selecció de mòduls ONLINE |
| 29 JUNY-8 JULIOL (alumnat propi) / 20 – 27 de JULIOL (admissió) | FPB AGROJARDINERIA I COMPOSICIONS FLORALS | – Accés a Formulari de Matricula FP ONLINE (alumnat propi) – Accés a Formulari de selecció de mòduls ONLINE |
PROCEDIMENTS DE MATRÍCULA FORA DE TERMINI
PROCEDIMENT DE MATRÍCULA
MATRÍCULA DE L‘ALUMNAT QUE HA PARTICIPAT AL PROCÉS D’ADMISSIÓ
Passos:
- Comprova si l’alumne/a apareix al llistat DEFINITIU d’admesos per al nostre centre.
- Llig detalladament les instruccions de matrícula per a l’alumnat d’admissió 2026-27.
- Ompli COMPLETAMENT el formulari general de matrícula. És imprescindible que la matrícula estiga signada pels dos progenitors.
- Ompli també el formulari ON-LINE de selecció d’optatives del curs corresponent i envia’l a secretaria, prenent el botó d’ENVIAR. Imprimeix el resultat final del formulari que t’arribarà per correu electrònic.
- Ompli la resta d’impresos, si és pertinent, i afegeix la documentació acreditativa.
- Introdueix el formulari de matrícula, el formulari de selecció d’optatives i tota la documentació en un sobre. Indica en el sobre el nom de l’alumne/a i el curs en què es matricula.
- Entrega el sobre de matrícula en la SECRETARIA de l’institut en el termini indicat al calendari de matrícula (més avall).
MATRÍCULA DE L‘ALUMNAT QUE PERTANY A L’IES BELLAGUARDA
Passos:
- L’ALUMNAT QUE JA PERTANY A L’IES BELLAGUARDA FORMALITZARÀ LA MATRÍCULA MITJANÇANT UN FORMULARI ON-LINE.
- Selecciona el formulari de matrícula del curs corresponent (més avall, en aquesta pàgina).
- Ompli el formulari de matrícula, inclou tota la documentació necessària i envia’l a secretaria, prenent el botó d’ENVIAR.
- Ompli també el formulari de selecció d’optatives del curs corresponent (si no lo has fet durant el curs) i envia’l a secretaria, prenent el botó d’ENVIAR.
- La formalització final de la matrícula es realitzarà en secretaria quan s’haja comprovat que tota la documentació és correcta.
CALENDARI DE MATRICULACIÓ CURS 2026/27 PER A L’ALUMNAT DELS COL·LEGIS ADSCRITS A L’IES BELLAGUARDA
- Tot l’alumnat que ja pertanyia a l’IES BELLAGUARDA durant el curs 2025/26 i no inicia una nova etapa educativa o cicle, o bé prové d’un centre adscrit a l’IES BELLAGUARDA, podrà MATRICULAR-SE, segons es detalla a continuació.
(NOTA: 24 de juny és festiu en centres educatius de la Comunitat Valenciana)
- Per a MATRÍCULA PRESENCIAL de l’alumnat adscrit, que ha confirmat la plaça, procedent del CEIP D’ALTEA LA VELLA, es realitzarà 22 DE JUNY.
- Per a MATRÍCULA PRESENCIAL de l’alumnat adscrit, que ha confirmat la plaça, procedent del CEIP de L’OLLA, es realitzarà 23 DE JUNY.
- Per a MATRÍCULA PRESENCIAL de l’alumnat adscrit, que ha confirmat la plaça, procedent del CEIP GARGANES, es realitzarà 25 i 26 DE JUNY.
- Per a MATRÍCULA PRESENCIAL de l’alumnat que haja obtingut la plaça en el procés d’admissió, es realitzarà des del 9 fins al 14 de JULIOL.
CALENDARI DE MATRICULACIÓ CURS 2026/27 PER A L’ALUMNAT QUE JA PERTANY A L’IES BELLAGUARDA: ESO I BATXILLERAT
