Recollida Solidària d’Ulleres

L’IES Bellaguarda ha realitzat entre els mesos de febrer i abril la II Recollida Solidària d’Ulleres en benefici del poble sahrauí.

Aquesta iniciativa la ha iniciada enguany la nostra antiga alumna Maria Devesa i la seua família, i ha estat recolzada per l’alumnat, professorat i altres membres de la comunitat educativa.

La campanya és a benefici de l’ONG Altair, que serà l’encarregada de fer els pertinents estudis optomètrics als refugiats sahrauís i entregaran les ulleres a aquelles persones que ho necessiten.

Altair du des de l’any 2013 desenvolupant la seua tasca de cooperació en diverses comunitats que viuen en el Sàhara i també col·labora en projectes lligats al desenvolupament, l’educació o la infantesa, entre d’altres. Prèviament a l’entrega, aquestes ulleres passaran per un centre de reciclatge d’ulleres del Club Rotaris.