Elecció d’optativitat – 2n BATX

Oferta educativa

Breu informació sobre les assignatures optatives

Física

Assignatura que et prepara els teus coneixements de Física necessaris per a continuar els teus estudis en qualsevol grau de la branca científica. Pondera 0,2 en la part voluntària de les PAU en la totalitat d’aquests graus.

Activitat Física per a la Salut i el Desenvolupament Personal

Està orientada a consolidar, integrar i autogestionar els aprenentatges que l’Educació Física ha aportat a la cultura motriu de l’alumnat. Els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) i els desafiaments per al segle XXI segueixen presents en aquesta matèria, facilitant les eines necessàries per a tindre un estat físic i mental òptim i poder conviure en comunitat, ajudant l’alumnat a construir la seua pròpia identitat

Psicologia

Com funcionen els meus desitjos? El que veig i escolte coincideix amb com són les coses? Per què a vegades quan busque una paraula m’ix una altra? Per què somie el que somni? Són els meus records fidels al que va ocórrer, o afig o lleve coses? Hi ha diferències en els comportaments de xics i xiques? Per què hi ha persones molt tímides i unes altres molt “tirades cap avant”? Puc canviar la meua manera de ser?
Totes aqueixes preguntes i moltes més les podràs respondre si estudies Psicologia en 2n de batxillerat.

Programació, Xarxes i Sistemes Informàtics

Tenim 4 blocs, el primer se centra en la Programació, anàlisi, disseny algorítmic i la seua implementació. El segon es basa en Sistemes informàtics, inclou el disseny, configuració, manteniment i administració dels components dels sistemes informàtics i resolució de problemes. El tercer i quart bloc, tracta les Xarxes i els serveis relacionats amb aquestes.

Segona Llengua Estrangera: Francés

L’assignatura de francés té com a principal objectiu ensenyar a l’alumnat a #comunicar en francés de manera oral i escrita. A través d’aquesta matèria, es busca desenvolupar les habilitats lingüístiques i culturals dels estudiants i dotar-los de les habilitats i competències necessàries per a #comunicar en francés i apreciar la cultura francòfona.

Formulari

Aquest formulari ja no està disponible.