Exposició dels projectes dels alumnes de la 2n edició del curs d’especialització d’Intel·ligència Artificial i Big Data del curs escolar 2022-2023.

El passat 1 de juny, vam tindre l’exposició dels projectes dels alumnes de la 2n edició del curs d’especialització d’Intel·ligència Artificial i Big Data del curs escolar 2022-2023.

Els projectes van tractar sobre la detecció de sons d’ocells, detecció de càncer, comparació de productes de supermercat i modificació de la cara en temps real. No és perquè siguen els nostres alumnes i alumnes però la qualitat dels projectes va ser extraordinària.

Només tenim paraules d’agraïment per al nostre professorat, experts i alumnat.

Comentari real
Enhorabona pel èxit enguany, hem acabat tots super contents, el feedback és súper bo i hem aprés un munt.

A més crec que no hi ha ningú que s’haja quedat sense treballar i alguns hem millorat les condicions i inserit en el sector que ens interessa.

Tot gràcies a vosaltres.