Jornades de portes obertes online ESO i Batxiller

Vull estudiar ESO i Batxiller i no sé com s’estructuren els cursos? Què estudiaré? Puc participar en programes Erasmus+? Quines eixides tindré quan acabe? Quants idiomes aprendré?
Jornada de puertas abiertas

El dia 18 de maig realitzarem les jornades de portes obertes que es realitzaran en línia. Jornades dirigides a tot l’alumnat que estiga pensant a estudiar ESO o Batxiller.

Resoldrem tots els vostres dubtes sobre els estudis que s’imparteixen en l’IES Abastos.

L’IES Abastos està localitzat en el centre de València i perfectament comunicat amb autobusos, metre i estació de tren. Enclavat en un edifici històric compta amb excel·lents dotacions i un gran equip professional per a oferir a l’alumnat un ensenyament de qualitat sempre orientada a proporcionar a l’alumnat la millor formació de cara al mercat laboral.

Millorar el teu futur acadèmic depén de tu, aposta per l’IES Abastos!

Portes obertes ESO i Batxiller

Data i hora: Dimarts 18 de maig a les 19:00h