Novetats

Guanyadors concurs literari

Feu clic ací per a accedir al llistat de guanyadors del Concurs Literari 2024.

FESTA DE L’ESCOLA

El pròxim 23 d’abril de 2024 celebrarem la festa de l’escola a la qual està convidat tot l’alumnat de l’EOI Torrent. La festa es celebrarà en la Sala Cívica entre les 16:30 i les 20:30. Feu clic ací per a veure el cartell i ací per a descarregar l’autorització per a menors d’edat.

Beques 2024-25

Ja podeu consultar tota la informació sobre les beques del curs 2024-2025 fent clic en aquest enllaç.

Publicació llistats definitius PUC

A través del següent enllaç, trobareu els llistats definitius de les Proves Unificades de Certificació 2024.

Publicació llistat provisionals PUC

Feu clic al següent enllaç per a veure els llistats provisionals de les Proves Unificades de Certificació 2024.

Concurs literari

Encetem el primer concurs literari de l’EOI Torrent. Consulteu les bases ací o acudiu a la secció d’activitats interdepartamentals del vostre idioma.

Resolució Proves Unificades de Certificació 2024

Ací trobareu tota la informació relativa a les Proves de Certificació d’enguany.

Resolució Proves Unificades de Certificació 2024

Fotos activitats culturals

A les pàgines dels vostres idiomes, podeu veure les fotos i vídeos realitzats durant les activitats culturals d’octubre i novembre!

Canta Cantem!

Amb motiu de Santa Cecilia, podeu contribuir enviant-nos les vostres cançons favorites a aquesta direcció de correu electrònic. Feu clic ací per a més informació.

Consell escolar

Arranca la jornada electoral al consell escolar. Per a poder votar el proper dia 23 de novembre, podeu consultar més informació ací o descarregar la vostra papereta ací.

Carnets escolars

Ací trobareu tota la informació sobre els carnets escolars.

Sessió de cine a Montecarlo

Encetem les sessions de cine a Montecarlo amb la película “Rouge”. Els alumnes de tots els idiomes podran gaudir de la pel·lícula el dia 16 de novembre. Més informació ací.

Resultats test de classificació

Si realitzareu el test de classificació el dia 20 d’octubre, podeu consultar els resultats ací.

Llista d’espera per a matrícula

Recordeu que comença el termini de llista d’espera per a matrícular-se a l’EOI Torrent el 5 d’octubre. Per a obtindre més informació sobre quan i com matricular-vos si esteu en llista d’espera, consulteu aquest document.

Període de matrícula obert

Obrim el període de matrícula per al curs 2023-24. Si vau sol·licitar admissió i us han concedit una plaça, matriculeu-vos fent clic aquí. Recordeu que teniu de temps fins el 4 d’octubre a les 20:00 per a formalitzar-la!

Inici curs 2023-24

Recordeu que el curs començarà el dia 25 de setembre de 2023 (per als grups amb classes els dilluns i dimecres) i el dia 26 de setembre de 2023 (per a grups amb classes els dimarts i els dijous).

Publicació resultats tests de classificació

Ja podeu veure els resultats de tots els nivells dels tests de classificació. Feu clic ací per a consultar-los.

Publicació resultats PUC extraordinària d’EOI virtual

Si sou alumnat de l’EOI virtual valenciana, podeu consultar els resultats de la convocatòria extraordinària de les últimes proves unificades de certificació accedint a aquest enllaç.

Recordatori: període d’admissió

Recordeu que el 20 de setembre es tanca el procés d’admissió del període extraordinari de matrícula. Si voleu matrícular-vos, completeu aquest primer procés ara! Seguiu aquest enllaç.

Cursos complementaris

Consulteu l’oferta de cursos complementaris no curriculars a travès d’aquest enllaç.

Període d’admissió

Comença el període d’admissió de la matrícula de setembre. Inscriviu-vos ací!

Resultats PUC francés, italià i alemany

Ja podeu consultar els resultats de les proves de certificació de francés, italià i alemany. Feu clic ací per a consultar la vostra nota i ací per a veure més informació.

Recordatori: test de classificació

Us recordem que el termini per a inscriure’s al test de classificació de francés, alemany i italià es tanca el dia 12 de setembre a les 20:00. Accediu-hi ací.

Llista d’espera

Consulteu ací les vacants disponibles.

Test de classificació de setembre

Arranca el període d’inscripció als tests de classificació (antigues proves de nivell) de setembre. El formulari d’inscripció es tancarà el 12 de setembre de 2023 a les 20:00 (per a francés, italià i alemany), el 14 de setembre a les 14:00 (per a valencià) i el 14 de setembre a les 20:00 (per a anglés). Feu clic ací per a accedir a més informació.