CARNETS ESCOLARS

Des de l’escola volíem demanar als interessats o interessades en tindre el carnet escolar que envien el justificant de pagament de la taxa de 2.04€ al correu electrònic 46031337+secretaria@edu.gva.es amb l’assumpte “Carnet escolar”. Trobareu l’enllaç a la taxa ací. La data límit és el 9 de desembre, i no s’acceptaran sol·licituds amb posterioritat. Si vau fer el pagament juntament amb la matrícula, necessitarem que ens feu arribar la taxa al correu electrònic per a poder comprovar-lo.

Recordeu que tindre el carnet escolar és totalment voluntari, i que segons normativa GVA, serveix per a fer ús de la biblioteca escolar. En el cas de la nostra escola, no el demanem per a usar la biblioteca (o les walking libraries en el cas del departament d’anglés).

És probable que algunes institucions de l’àmbit cultural l’accepten com a carnet d’estudiant per a tindre dret a descomptes en el preu d’entrades, però això ja seria extern a l’escola i no sabem quines institucions l’accepten i quines no.