AVALUACIÓ

Les informacions donades en aquest document estan subjectes a canvis per possibles modificacions de la normativa i les instruccions donades per la Conselleria d’Educació.

Dates d’avaluació.

Segons el tipus d’avaluació.

Avaluació contínua i ordinària

Totes les proves corresponents a l’avaluació contínua i a la convocatòria ordinària es realitzaran dins del període lectiu.

Avaluació extraordinària de:

– Cursos sense Proves Unificades de Certificació (PUC)

– Nivell Bàsic A2

Entre el dia 24 de juny i el dia 28 de juny de 2024.

Proves Unificades de Certificació (PUC), convocatòria ordinària 2024.

A partir de l’1 de juny de 2024.

Criteris d’avaluació i promoció Curs 2023-2024

Avaluació contínua i convocatòria ordinària (Per a tots els cursos i tots els nivells)

Nivells 1A2, 1B1, 2B1, 1B2, 2B2, 1C1, 2C1, 1C2, 2C2

APTE = nota mínima de 5/10 en cadascuna de les activitats de llengua i nota mitjana de 6/10.

NO APTE = nota inferior a 5/10 en una o més activitats de llengua o no arribar a la mitjana de 6/10

Nivell 2A2 o A2 de valencià

APTE = nota mínima 5/10 en cadascuna de les activitats de llengua i nota mitjana de 6’5/10.

NO APTE = nota inferior a 5/10 en una o més activitats de llengua o no arribar a la mitjana de 6’5/10.

Nivells ANG2B1, FRA2B1, ALE2B1, VALB1 i ITAB1 (cursos conduents a PUC).

Si s’aprova a la convocatòria ordinària, promoció al nivell B2 sense necessitat de fer (llevat que es desitge obtindre el títol) les Proves Unificades de Certificació (PUC).

Nivells ANG2B2, FRA2B2, ANG2C1, VALC1 i VAL2C2 (cursos conduents a PUC).

Promoció per convocatòria ordinària i sense necessitat de fer les Proves Unificades de Certificació (PUC)

Convocatòria extraordinària (Per a l’alumnat de cursos no conduents a PUC que siguen NO APTES en convocatòria ordinària)

– S’hauran de presentar a les proves extraordinàries que se celebraran entre juny i juliol de 2024 per a recuperar.

– S’han de recuperar de manera obligatòria aquelles activitats de llengua amb una nota inferior a 5.

– Aquelles activitats de llengua amb una nota entre 5 i 5’99 es podran repetir de manera voluntària, per tal d’arribar a la mitjana de 6. En cas de presentar-se a la convocatòria extraordinària, la nota final serà l’última obtinguda.

– Per al nivell 2A2 i A2 de Valencià, la nota mitjana és 6’5.

Proves Unificades de Certificació (per a alumnat dels cursos conduents a PUC.)

Les PUC són independents dels cursos curriculars.

Tot aquell alumnat que desitge obtindre el certificat de nivell haurà de superar les PUC.

Alumnat NO APTE en convocatòria ordinària de les PUC.

– En la convocatòria extraordinària, s’han de recuperar de manera obligatòria aquelles activitats de llengua amb una nota inferior a 5.

– Aquelles activitats de llengua amb una nota entre 5 i 6’49 es podran repetir de manera voluntària, per tal d’arribar a la mitjana de 6’5.