TEST DE CLASSIFICACIÓ

Actualment, ja no s’accepten nous tests de classificació, atés que la matrícula està tancada des del dia 3 de novembre de 2023.

Què són els tests de classificació?

Els tests de classificació (antigament denominats proves de nivell) són tests que realitzem als futurs alumnes de l’escola per a avaluar el seu nivell de competència lingüística en un idioma determinat. En el test, realitzareu dues proves: una prova tipus test i una prova oral amb un avaluador (més una prova escrita en alguns casos). El resultat de l’examen serà el nivell al qual correspon cada candidat i no s’avalua en termes d’«apte» o «no apte».

Recordeu que el test no dona cap títol oficial, sinó que serveix per a donar-li als futurs alumnes la possibilitat d’entrar a un nivell superior a 1A2. En conseqüència, només té validesa en eixe mateix curs acadèmic en qualsevol EOI de la Comunitat Valenciana. Per tal de realitzar-la, heu d’inscriure-vos al formulari i pagar la taxa de test de classificació. Trobareu més informació a continuació.

Cal que em presente al test de classificació?

ÉS NECESSARI FER TEST DE CLASSIFICACIÓ SI:

NO ÉS NECESSARI FER TEST DE CLASSIFICACIÓ SI:

• voleu accedir a un curs superior a l’1A2 i teniu els requisits acadèmics necessaris (ANNEXOS de Ia resolució [ANGLÉS I, FRANCÉS II, ALEMANY III, ITALIÀ IV, VALENCIÀ V]). Consulteu els requisits acadèmics.
  • en proves de Certificació anteriors d’EOI heu superat tres parts. En aquest cas, podreu matricular-vos en l’últim curs del mateix nivell que no heu superat en la Certificació sense necessitat de fer prova de nivell.
  • heu obtingut la qualificació global de «no apte» en l’última prova de certificació a què us heu presentat i heu obtingut la qualificació d’«apte» en cadascuna de les activitats de llengua avaluades i un 60 % de puntuació global. En aquest cas podràs matricular-te en el curs següent al del nivell de la prova de certificació realitzada.
  • ja heu superat algun curs d’EOI prèviament. En aquest cas, podreu accedir a un nivell inmediatament superior.

Quan es fan els tests de classificació?

Durant el curs 2023-24, no es realitzaran més tests de classificació, atés que la matrícula queda tancada des del dia 3 de novembre de 2023.

Quina taxa s’ha de pagar?

Per a pagar la taxa, heu de seguir els següents passos:

1. Fer el pagament de la taxa ací.
  2. Emplenar el formulari d’inscripció (anglés, valencià o tota la resta d’idiomes) i afegir el justificant de pagament.

Tinc més dubtes

Per a realitzar més consultes, adreceu-vos al cap de departament de cada idioma a través de les següents adreces de correu electrònic.

Consulteu ací les instruccions per idioma