PROVES UNIFICADES DE CERTIFICACIÓ 2024

LLISTATS DEFINITIUS

ALEMANY

ITALIÀ

IMPORTANT: Els candidats i candidates exclosos disposaran des del 22 de març fins al 27 de març per a poder esmenar la causa que haja motivat la seua exclusió. Podran fer les esmenes en persona en horari de secretaria o mitjançant el correu 46031337@edu.gva.es explicant la seua al·legació i adjuntant la documentació pertinent. En cas de tractar-se de persones candidates per torn LLIURE, hauran d’aportar:

• Nom i cognoms.
  • DNI.
  • NIA (en cas de tenir-lo i conéixer-lo).
  • Data de naixement.
  • Documentació acreditativa d’haver obtingut torn de matrícula.
  • Documentació acreditativa d’haver realitzat la sol·licitud i el pagament dins del seu torn de matrícula.

Els candidats i candidates que hagen detectat errors en les seues dades hauran de comunicar-los a la secretaria del centre per escrit en el mateix termini, perquè siguen esmenats.

Per a accedir a toda la informació relacionada amb la convocatòria PUC de l’any 2024, consulteu:

RESOLUCIÓ de 8 de febrer de 2024 [2024/1203] (Calendari, inscripció i matriculació a les PUC)

RESOLUCIÓ de 4 de març de 2024 [2024/2020] (Modificació de la resolució anterior)

Proves Unificades de Certificació. Informació general.

Què són les Proves Unificades de Certificació (PUC)?

Les Proves de Certificació són exàmens mitjançant els quals es poden obtenir els títols oficials que atorguen les EOI. Aquests exàmens tenen lloc a la fi de maig i al llarg del mes de juny, a més d’una convocatòria extraordinària al setembre, tant per a alumnes oficials com a lliures.

Com es tramita la matrícula?

La matrícula es fa telemàticament, sense haver de portar cap documentació a l’escola. L’EOI de Torrent habilitarà un ordinador a disposició dels alumnes que ho necessiten en horari d’atenció.