ESPAIS VIRTUALS: AULES I WEB FAMÍLIA

Web Família és el portal des del qual, alumnes, pares i mares i tutors/es legals podran veure les notes, el registre d’absències o retards a classe i els missatges que l’escola envie per aquesta via.

Per a poder identificar-se, es necessita l’usuari i la contrasenya generats en el moment de la matrícula. En cas de tindre problemes d’accés, s’ha de contactar amb secretaria.

Aules és l’Entorn Virtual d’Aprenentatge de la Generalitat Valenciana per als centres educatius. Per a treballar en Aules, s’haurà d’accedir amb el NIA i la contrasenya.

Tant per a Web Família com per a Aules, cal verificar que l’adreça de correu electrònic donada és vàlida, per tal de poder rebre les notificacions correctament.