TAXES

Ací trobareu informació sobre el pagament de taxes. Trieu la opció que més s’adapta al que necessiteu:

Preguntes freqüents

Què són les taxes administratives?

Les taxes administratives són l’import que cal pagar per a cobrir el cost dels tràmits i serveis administratius proporcionats per l’EOI en relació amb la inscripció i matrícula en cursos, exàmens i més serveis. Per a realitzar el pagament d’aquestes taxes, es fa servir el model 046, que es un formulari oficial de pagament.

Quines taxes es poden tramitar?

A continuació trobareu un llistat de les taxes més comunes:

• Certificat Superació de Nivell MECR
  • Certificat acadèmic
  • Expedició de carnet de l’alumne
  • Obertura d’expedient
  • Test de classificació (Prova de nivell)
  • Trasllat d’expedient
  • Matrícula en curs curricular

Podeu fer clic ací per a trobar més informació sobre la generació de models 046 i el pagament de taxes:

Generador de models 046

Més informació sobre taxes

Puc estar exempt de pagar taxes?

Sí. A continuació us expliquem les exempcions i bonificacions:

• Rebeu una bonificació (descompte) de 50% si:
    • Sou familia nombrosa de categoria general.
    • Sou familia monoparental de categoria general.
    • Sou persones amb un grau de discapacitat igual o major a 33%.
  • Quedeu exempts si:
    • Sou familia nombrosa de categoria especial.
    • Sou familia monoparental de categoria especial.
    • Sou (o són els vostres pares) víctimes d’actes terroristes.
    • Sou víctimes de violència sobre la dona.
    • Esteu al sistema de protecció de menors.

Recordeu que algunes taxes també són gratuïtes (import de 0 €), encara que s’ha de generar i entregar el model 046 corresponent. Per exemple, les taxes de certificat acadèmic o de trasllat d’expedient són gratuïtes

No trobe el 046 per a pagar la taxa de matrícula. Per què?

Podeu generar tots els formularis per a pagar taxes excepte la taxa de matrícula en un curs curricular. Açò és per afegir seguretat al procés de matrícula. El model 046 de pagament de taxa de matrícula únicament se us generará a la Secretaria Digital i, per tant, caldrà que introduïu les vostres credencials per a poder generar-lo. Accediu a la Secretaria Digital ací.

Secretaria Digital

Vull sol·licitar una devolució de taxes

Si heu pagat taxes per error, és possible que pugueu optar a una devolució de taxes. Cal que recordeu que, segons l’article 14.2 a 7 de la Llei 20/2017, teniu de temps fins el 30 de setembre de 2022 en el cas dels cursos curriculars i fins a l’11 d’octubre de 2022 en el cas de la oferta formativa complementària.

Per a sol·licitar-la, heu de complir els següents requisits:

1. No haver usat cap dels serveis que oferim.
  2. Presentar l’anul·lació de matrícula dins del període esmentat en la nostra escola.
  3. Sol·licitar la devolució formalment a l’Agència Tributària Valenciana a través d’aquest enllaç.

Trobareu informació ampliada a través d’aquesta pàgina:

Devolució de taxes: Informació