ALUMNAT MENOR D’EDAT

A l’atenció dels pares/mares/ tutors legals dels alumnes menors d’edat de l’EOI Torrent.

Estimats pares/mares/tutors:

Atesa la minoria d’edat del seu fill/a, i com alumne/a oficial de l’Escola Oficial d’Idiomes de Torrent, li recordem que els estudis impartits a les Escoles Oficials d’Idiomes són estudis post-obligatoris de règim especial. Açò comporta que, en cas d’absència del professor, la classe no s’impartisca i que els alumnes no tinguen cap professor tutor que es faça càrrec d’ells.

Les absències del professorat es podran consultar a la pàgina web i també rebrà un avís per Web família.

Aprofitem també per informar-li que totes les notificacions i comunicacions oficials per part de l’escola es faran mitjançant la plataforma Web família (control d’assistència, notes, observacions del professor…).

En cas que el seu fill/filla haja d’eixir de classe abans de l’hora de finalització, només ho podrà fer si mostra al seu professor un justificant signat per vosté. Trobarà un model ací.

Direcció d’estudis EOI Torrent