Documentació a adjuntar

Tot el procés de matrícula serà telemàtic, incloent el pagament de les taxes i l’aportació de documentació.

L’alumnat lliure haurà d’adjuntar la documentació següent en el tràmit telemàtic, si escau:

• Títol de família nombrosa (per a tindre bonificació de taxa).

• Títol de família monoparental (per a tindre bonificació de taxa).

• Víctimes de violència de gènere: resolució judicial o administrativa (per a tindre bonificació de taxa).

Alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu: certificat oficial expedit per l’òrgan competent de benestar social.

• Víctimes de terrorisme: acreditació del ministeri amb competències en aquesta matèria (per a tindre bonificació de taxa).

• Els ciutadans i les ciutadanes de qualsevol nacionalitat podran matricular-se en un idioma estranger diferent de l’oficial del país en què van realitzar l’escolarització obligatòria. Si hi ha coincidència entre la llengua pròpia del país de què és nacional i la llengua de la qual desitgen examinar-se, hauran d’aportar presencialment a la secretaria del centre el justificant de matrícula telemàtica i una certificació acadèmica d’escolarització obligatòria, o, a falta d’això, una declaració jurada, en què s’acredite que la llengua en què va realitzar l’escolarització obligatòria és diferent d’aquella de la qual vol examinar-se.