PÈRDUA D’ESCOLARITAT

L’alumnat matriculat té obligació d’assistir a classe i l’EOI controlarà aquesta assistència. Segons consta en el Reglament de Règim Interior, l’alumnat oficial podrà perdre l’escolaritat per la no assistència a classe a partir del 15% de faltes injustificades per curs, és a dir, 9 classes en total.

En cas de poder justificar les absències, no es perdrà l’escolaritat sempre i quan el nombre d’assistències siga major al nombre d’absències. Si es preveu una absència prolongada per causa justificada, aquesta haurà de ser notificada al professorat  al més prompte possible.

La pèrdua d’escolaritat comportarà la pèrdua del dret a l’avaluació contínua. L’alumnat conservarà el dret a la realització de les proves finals i extraordinàries. Així mateix, a l’hora de matricular-se novament, no es gaudirà de cap tipus de prioritat i s’haurà de pagar la taxa de repetidor en cas de no presentar-se a les proves finals o no superar-les.

En el cas de menors d’edat, els pares/mares d’alumnes/as podran assabentar-se de les faltes d’assistència dels seus fills a Web Família.