PRESENCIAL

Cursos curriculars

En l’EOI de Torrent pots estudiar els següents nivells i idiomes:

alemany
italià

alemany
italià

Modalitat d’ensenyament

Cursos complets anuals de 120 hores, dues hores dues vegades per setmana (dilluns i dimecres o dimarts i dijous).

Calendari de classes

Ací trobaràs el nostre calendari acadèmic.

Requisits

Tindre 16 anys complits a 31 de desembre de l’any d’inici del curs en què et vols matricular si has estudiat aquesta llengua durant l’ESO com a primer idioma estranger.

Tindre 14 anys complits a 31 de desembre de l’any d’inici del curs en què et vols matricular si no has estudiat aquesta llengua durant l’ESO com a primer idioma estranger.

Si vols accedir a un nivell superior a l’1A2, hauràs de presentar un dels requisits lingüístics acceptats, o fer una prova de nivell.

Matrícula

Sol·licitud de preinscripció a través d’un assistent telemàtic de la Conselleria d’Educació (juny/setembre) o mitjançant prova de nivell.

Avaluació

L’alumnat serà avaluat en compliment de les instruccions d’inici de curs per a les Escoles Oficials d’Idiomes. El docent explicarà a classe el sistema d’avaluació.

Cursos formatius:

Modalitat d’ensenyament

Cursos anuals de 30 o de 60 hores en format taller per a completar la formació o mantindre el contacte amb la llengua. No són cursos curriculars.

Calendari de classes

Ací trobaràs el nostre calendari acadèmic.

Requisits

Els mateixos que per als grups curriculars.

Matrícula

Consulta aquesta informació a la secretaria del centre.