Proves Unificades de Certificació 2022 (setembre)

El 16 de febrer de 2022 es va publicar la RESOLUCIÓ [ÉS] [VAL] de les Proves Unificades de Certificació (PUC). Més informació en la web de Conselleria, veure models d’exámen i consultar la guia de la persona candidata.

Les PROVES ORALS podran celebrar-se ABANS de les proves escrites o després, SEMPRE en la seu de carrer Híades, 10.
Les PROVES ESCRITES que tinguen lloc al matí (Espanyol, Alemany B1 i B2, Francés B2) seran en la seu de Joan Fuster, 44.

MATRÍCULA per a
CERTIFICACIÓ 2022
(termini finalitzat)

CALENDARI DE PROVES ESCRITES: JUNY / SETEMBRE

Proves escrites que es fan al matí són en Joan Fuster, 44.

LLISTAT DEFINITIU
D’ALUMNAT ADMÉS i NO ADMÉS

CONVOCATÒRIA DE
PROVES ORALS
(setembre 2022)

RESULTATS
15/9 s’activará el web de consulta

16/9 resultats Valencià: revisió

17/6  vas rebre un correu amb les teues dades d’accés (NIA, etc.)

REVISIÓ PUC

Vols examinar-te d’un idioma o nivell diferent del que estàs cursant?

Hauràs de seguir l’enllaç per a alumnat lliure i hauràs de pagar la taxa corresponent. (TERMINI FINALITZAT)

:INFORMACIÓ MOLT IMPORTANT:

Has de tindre 16 anys o complir-los abans del 31 de desembre de 2022 per a poder presentar-te.

Et recomanem encaridament que dugues a terme els processos de sol·licitud de torn i de matrícula en un ordinador de sobretaula o en un portàtil, evitant fer-lo des d’un telèfon mòbil o tauleta.

Si has estat matriculat/a (com a alumnat oficial o per lliure) en alguna EOI de la Comunitat Valenciana, només hauràs d’abonar les taxes de matrícula i adjuntar un document que demostre una matrícula anterior en EOI (resguard de matrícula, certificació acadèmica, taxes de PUC de convocatòries anteriors, carnet d’estudiant o similars). Si no disposes d’aquest tipus documente has de sol·licitar-lo al teu EOI d’origen i marcar l’opció de trasllat d’expedient durant la tramitació telématica, però si vas estudiar en EOI Dénia (i el teu expedient està a Dénia perquè no has fet trasllat a una altra EOI anteriorment) no has de marcar trasllat d’expedient ni sol·licitar el document en el nostre centre.