Generar taxes

Recorda que siga com siga la taxa que pagues, hauràs de fer-nos arribar una còpia del justificant de pagament o la mateixa taxa en paper amb el segell del banc on l’hages abonada per a completar el tràmit al qual es referisca.

a) MATRÍCULA: Generar impresos per al pagament de taxes corresponents a la matrícula en Escoles Oficials d’Idiomes

Recorda que la quantia a pagar variarà si eres estudiant repetidor/a o no.
 Com generar la teua taxa de matrícula PAS A PAS.

b) PROVA DE NIVELL: Generar impresos per a ho pague de taxes corresponents a la prova de nivell

Durant el curs 2021-2022 solament es realitzarà una prova de nivell del mateix idioma, per a la qual serà imprescindible la inscripció a la mateixa i el pagament de la taxa [MÉS INFORMACIÓ].
Com generar la teua taxa de prova de nivell PAS A PAS.

c) RESTA DE TAXES: Generar impresos per a ho pague de taxes corresponent a qualsevol altre tràmit d’Escoles Oficials d’Idiomes

Com generar la teua taxa d’altres tràmits d’escola d’idiomes PAS A PAS.