Test de classificació: 27 de juny, 17.00h tots els idiomes

Si ja tens coneixements d’un idioma però no disposes de titulació reconeguda que et permeta accedir a un nivell superior a 1A2, pots fer el test de classificació en la seua convocatòria de enguany, 27 de juny de 2024, de qualsevol dels idiomes que impartim: alemany, espanyol com a llengua extrangera, francés, anglés o valencià.

Si prefereixes accedir a un curs de principiants (1A2), NO has de fer-la.

Si vols presentar-te a diversos idiomes, hauràs de pagar una taxa per cada idioma.

Resultats del 27 de juny de 2024

Procés a seguir per a participar en el test de classificació:

1: Inscriu-te abans de les 18.00 h del dimecres 26 juny de 2024 a través del formulari que hi ha més a baix. Per a això, primer hauràs de generar i pagar les taxes (12,23€). A continuació, emplena el formulari i adjunta còpia del DNI o NIE, juntament amb el justificant del pagament de les taxes.
Aquest és l’enllaç enllaç per a generar i pagar las taxes. Per a més informació, consulta aquí com generar les taxes del teu test de classificació.

2: Acudix el 27 de juny a les 17.00 h. Porta el DNI o NIE, el justificant d’haver pagat les taxes (en el mòbil o en paper) i un boli.

3: L’EOI publicarà els resultats el 28 de juny abans de les 13:00 hores. Indicarem a quin nivell pots accedir.

4: Tindràs fins al 2 de juliol per a preinscriure’t telemàticament en el nivell que se t’haja assignat. Consulta l’apartat “Admissió i matrícula curs 2024-2025” per obtindre més informació. Recorda que pots fer servir el nostre test de classificació en qualsevol escola d’idiomes de la Comunitat Valenciana.

5: Gaudeix aprenent la llengua que t’agrada.

6: Si no pots fer el test al juny, el pots fer també al setembre i realitzar la teua preinscripció durant el segon període d’admissió: setembre 2024.

⚠️ IMPORTANT: realitzar el test de classificació no garanteix una plaça a la nostra escola.
RECORDA: portar el teu DNI o NIE i el justificant de pagament de la taxa (en el mòbil o en paper) per a la realització de la prova.