Cursos no formatius (destreses)

Inglés (Dénia)

Tipus de curs :  A (60h)

Nom del curs :  Pràctica d’EXPRESSIÓ I COMPRENSIÓ ORAL Nivell B2

Idioma :  Anglés

Nivell de llengua :  B2

Horari : dimarts i dijous de 16.00 a 17.00 h

Descripció : Es treballarà la producció i interacció oral, mitjançant presentacions preparades prèviament sobre temes generals i especialitzats que incloguen descripcions i o narracions detallades. Es pararà atenció a estratègies com: explicar un problema que haja sorgit i exigir concessions, prendre la iniciativa, ampliar i desenvolupar les seues idees. En converses i discussions formals, debats i reunions de treball, saber participar activament esbossant un assumpte o problema amb claredat, especulant sobre causes i conseqüències, comparant els avantatges i desavantatges de diferents enfocaments,  oferint i defensant els seus punts de vista i avaluant les propostes alternatives.

Es dedicarà especial atenció a les estratègies de mediació.

Metodologia : La metodologia estarà basada en un enfocament comunicatiu. Es treballaran la pronunciació, l’entonació i el ritme.

Es treballaran els problemes més freqüents i típics del nivell.

S’utilitzarà material audiovisual, material fotocopiable, fitxes orals, jocs de rol, revistes i periòdics en línia. També es farà ús de material real amb l’objectiu de promoure la contextualització de l’expressió oral i la mediació

Objectius :

Ser capaç de:

1. Narrar de manera detallada experiències, esdeveniments, històries reals o imaginades, somnis, esperances i plans, així com l’arguments i detalls rellevants de pel·lícules i llibres.

2. Realitzar descripcions detallades de persones i llocs reals o imaginats.

3. Expressar idees, opinions i arguments amb claredat, desenvolupant el seu punt de vista amb idees complementàries i exemples adequats i responent apropiadament  a les idees i arguments dels altres.

4. Parlar davant una audiència: donar xarrades, presentacions i conferències.

5. Participar en converses i discussions formals, debats i reunions de treball.

6. Participar en converses informals de manera natural.

Inglés (Xàbia)

Tipus de curs :  A (60)

Nom del curs : Curs de REFORÇ del Nivell B1

Idioma :  Anglés

Nivell de llengua :  B1

Horari : dimarts i dijous de 16.00 a 17.00 h

Descripció : Curs de reforç per a alumnat amb promoció extraordinària de nivells B1. Com que en l’extensió l’alumnat és menys nombrós s’oferiran tutories a l’alumnat que va superar el curs en la promoció extraordinària per a consolidar aquelles activitats de llengua a les quals fa esment l’informe de l’alumne del curs anterior, portant un seguiment d’aquest alumnat. Aquesta atenció es farà extensible a tot l’alumnat del nivell

Metodologia : La que millor s’adapte a les necessitats de l’alumnat a cada moment

Objectius : Esmenar possibles deficiències i llacunes en alumnat del curs anterior degudes a la situació sanitària

Francés (Xàbia)

Tipus de curs :  B (30h)

Nom del curs : Curs de REFORÇ del Nivell A2

Idioma :  Francés

Nivell de llengua :  A2

Horari : dimarts  16.00 a 17.00 h

Descripció : Curs de reforç per a alumnat amb promoció extraordinària de nivells A2.  Com que en francés l’alumnatno és molt nombrós en l’extensió de Xábia s’oferiran tutories a l’alumnat, especialment al qual va superar el curs en la promoció extraordinària per a consolidar aquelles activitats de llengua a les quals fa esment l’informe de l’alumne del curs anterior, però també a la resta d’alumnat interessat

Metodologia : S’adaptarà a les necessitats específiques de l’alumnat a cada moment i destresa.

Objectius : Millorar la competència en totes les destreses de l’alumnat que el precise.

Alemany (Dénia)

Tipus de curs :  A

Nom del curs : Curs de REFORÇ del Nivell B1

Idioma :  Alemany

Nivell de llengua :  B1

Horari : dimarts i dijous de 16.00 a 17.00 h

Descripció : Curs de reforç per a alumnat amb promoció extraordinària de nivells 2A2 i 1B1. Com que en alemany l’alumnatno és molt nombrosos s’oferiran tutories a l’alumnat que va superar el curs en la promoció extraordinària per a consolidar aquelles activitats de llengua a les quals fa esment l’informe de l’alumne del curs anterior, portant un seguiment d’aquest alumnat.

Metodologia : S’adaptarà als diferents casos i necessitats

Objectius : Esmenar possibles deficiències en els coneixements i competències de l’alumnat amb promocíón extraordinària.