6ª Jornada projecte hospital

El passat divendres 5 de maig vam tenir l ´última jornada del projecte de col.laboració entre el nostre institut i l´hospital Verge dels Lliris, per millorar la formació que rep el nostre alumnat del cicle de Cures Auxiliars d´Infermeria (TCAI).
L´alumnat va rebre una xarrada introductoria al Saló d´Actes de l´hospital sobre el programa informàtic ORION que s´utilitza als hospitals i el programa ABUCASIS utilitzat a Atenció Primària. També ens van explicar el funcionament de l´Arxiu de històries clíniques.
Després vam poder visitar i conèixer els serveis de Cirúrgia i d´Urgències, acompanyats per els professionals d´aquest serveis i per el professorat que imparteix els mòduls de TBI i HHL en el grup de TCAI del matí.
Donem l´enhorabona al personal de l´ Hospital Verge dels Lliris per la seua implicació i dedicació a aquest projecte.