“Menú Calé” a L’Assaig

Aquest dimarts 16 va tindre lloc el menjar especial “calé” en el restaurant L’Assaig de l’institut CIP FP Batoi.

Un menjar basat en la gastronomia gitana.

El menú va consistir en plats com olla gitana, menjar de guerra i begudes com un còctel basat en el “rebujito”. Realitzat pels alumnes de primer del cicle formatiu de grau mitjà de cuina i gastronomia i servit pels alumnes de primer del cicle formatiu de grau mitjà de serveis en restauració.

A aquest dinar van assistir representants de l’Ajuntament d’Alcoi, representants del poble gitano, Pilar Fernández coordinadora de Faga (associació gitana d’Alcoi) i altres assistents de la societat alcoiana.

L’objectiu, tal com explicava Aroa Mira, regidora de Polítiques Inclusives, durant la presentació de les activitats programades, és reconéixer el valor del poble gitano i les contribucions que la seua cultura han fet a la nostra societat. “És important trencar estigmes de cara a tindre una convivència plural i diversa, com és la societat alcoiana”.