Foro Empleo 2024 i entrega de Premis IDEA’T al Campus UPV d’Alcoi

L’alumnat de 1r d’Assistència a la Direcció i Administració i Finances assistiren, abans de les vacances de Pasqua, a Foro Empleo 2024 on tingueren l’oportunitat de connectar de primera mà amb empreses i institucions del territori.

A més, també tingueren oportunitat d’assistir a l’acte d’entrega de premis d’Idea´t UPV Campus d’Alcoi Ágora Emprendedores, dels quals foren partícips i on arreplegaren els premis als projectes presentats. En aquest cas, el premi a millor iniciativa del CIP FP Batoi fou per al projecte innovador “Alcoi Explore”, creat per les alumnes Chaimae Battouy, Ana Carolina Anagua Acuña i Susana Mataix Albero.

Prèviament, feren un recorregut pel Campus per tal de conèixer les seues instal·lacions, així com les diferents portes que se´ls obrin en finalitzar els seus estudis d’FP.