Mites i realitats sobre la lactància materna

El 25 de gener, l’alumnat de primer curs del cicle superior d’Educació Infantil va rebre la visita de Rosana Gadea i Carolina Ruiz, membres de l’Associació De mare a mare d’Alcoi, que ens van oferir la xarrada “Mites i realitats sobre la lactància materna”. La finalitat d’aquesta va ser fer descobrir que existeixen falses creences sobre la lactància materna que es troben totalment arraigades en la societat.L’alumnat, va participar activament aportant les seues reflexions prèvies i, amb l’ajuda d’aquestes meravelloses ponents, van aprendre a identificar idees errònies sobre la tècnica de lactància, la producció i qualitat de la llet, anatomía, estètica, alimentació i salut, entre altres. Així, d’aquesta manera,  van trobar explicació a quina és la realitat de la lactància materna.