Organització horària a partir d’octubre

• Les classes seran de 9 a 14 hores. L’alumnat que no faça ús del menjador eixirà del centre a les 14 hores.
  • Els xiquets i xiquetes que es queden al menjador:
  1. El dinar serà entre les 14 i les 15.30 hores (en primària estaran distribuïts en dos torns).
  2. L’eixida després de dinar podrà ser a les 15.30 o a les 17 hores.
  3. Els xiquets que s’hagen de quedar fins a les 17 h estaran fent diverses activitats.
  • En infantil, l’alumnat de dos anys farà migdiada. L’alumnat de tres a cinc anys tindran cada dia dos moments: activitats o joc al pati i activitats d’interior, que seran al menjador: manualitats, contacontes i jocs de taula, alternant-se un grup de tres anys i un altre de quatre i cinc anys.
  • L’eixida dels xiquets i xiquetes de dos anys serà per l’accés principal. L’eixida dels grups de tres, quatre i cinc anys serà pel menjador, part de darrere de l’edifici.
  • En primària hi haurà tres espais d’activitats cada dia: joc lliure i dirigit al pati; manualitats, contes i jocs de taula; i l’espai de la biblioteca disponible per a l’alumnat de tercer a sisé, tots ells amb la presència d’una educadora del menjador.

Les famílies de l’alumnat que es quede al menjador ha d’emplenar obligatòriament el següent formulari per tal d’indicar si eixirà a les 15.30 h, a les 17 h o una altra circumstància si és el cas, especificant les eixides.

Enllaç al formulari

El termini per a enviar el formulari s’acabarà el pròxim dimecres, 28 de setembre.