L'educació no canvia el món, canvia a les persones que canviaran el món
Pablo Freire
Qui s'atreveix a ensenyar, mai no ha de deixar d'aprendre
John Cotton
Novetats CEFIRE CTEM
Investigar a l’aula de Física i Química: indagació i modelització
En què consisteix indagar? Què entenem per argumentació científica? Com podem fer servir la història de la ciència per a proposar treballs d’indagació al nostre alumnat? Quina importància té el llenguatge com element interpretatiu de la realitat física? Com puc elaborar una seqüència d’activitats de modelitazació? Com dissenyar les activitats d’aula tenint en compte els … Read more
II Itinerari formatiu de programació
La xarxa CEFIRE organitza el Segon Itinerari formatiu de programació dirigit a professorat d’Informàtica que imparteix docència en ESO i Batxillerat. L’anàlisi de la realitat i la proposta de resolució de problemes amb les eines que proporciona el Pensament Computacional ajuda a desenvolupar les Competències Específiques de les matèries amb atribució docent del Departament d’Informàtica. … Read more
FIRA TECNOLÒGICA 2022
INFORME FIRA 22 El passat 28 d’abril es va celebrar en les instal·lacions de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria del Disseny (ETSID) de la Universitat Politècnica de València (UPV) la Fira Tecnològica 2022. Aquesta fira estava organitzada per CEFIRE CTEM (Específic d’Àmbit Científic, Tecnològic i Matemàtic), amb la col·laboració de la Universitat Politècnica de València (UPV) … Read more
Projecte ALPHYL. Aprenent ciències i matemàtiques en moviment en Educació Primària
Malgrat que l’activitat física durant l’horari escolar millora la concentració, el comportament, la funció cognitiva i el rendiment acadèmic, l’alumnat roman assegut al voltant del 70% del temps en classe. En Educació Primària, la capacitat d’influència de l’assignatura d’Educació Física per a afavorir l’activitat física és imitada. Així doncs, la implicació de la resta d’àrees … Read more
Seguretat, emmagatzematge i gestió de residus al laboratori escolar
Curs de 20 h, de caràcter teòric-pràctic, que es realitzarà als laboratoris de la Facultat de Químiques de la Universitat de València. Els objectius d’aquest curs són : Donar a conèixer la normativa de seguretat en laboratoris docents.Proporcionar criteris per a l’emmagatzematge de reactius.Dotar d’estratègies per gestionar els residus generats.Dissenyar pràctiques destinades a la minimització … Read more
- « Entrades anteriors
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 19
- Entrades següents »
Contacte
C/ Poeta Bodria, 4
46010, Valencia
Tel. 963 869 420
email: 46402900@edu.gva.es
Horari
Horari
De 09:00 a 14:00
i de 16.00 a 20:00
de dilluns a dijous.
Divendres de 09:00 a 15:00
Horari d'estiu
des del 01/07 fins al 31/07
VESPRADES TANCAT
AGOST TANCAT