1.2. Objectius

A curt termini:

1. Sensibilitzar l’alumnat del centre educatiu en l’emprenedoria en general i en les seves versions social, sostenible i colaborativa. I anem més enllà, no només l’alumnat, també al professorat, incentivant les metodologies actives com l'aprenentatge per projectes o reptes.

2. Consolidar les “Soft-Vocational skills” com habilitats transversals i necessàrias per potenciar l’autonomia, confianza i empleabilitat. Realitzant tallers d'interès per a tota la comunitat del CEEDCV. Com el curs soft skills i empleabilitat.

3. Crear un espai-físic ( virtual en el nostre cas) que incentive la creativitat, la innovació, el treball en equip i, com a conseqüència, la innovació i l’emprenedoria. Aula virtual Emprén.

4. Crear una xarxa de col·laboració, cooperació i aliances entre centres educatius, empreses, institucions i organitzacions de l’entorn compromesos amb l’emprenedoria. Necessari per a la FP DUAL.

A llarg termini:

5. Generar experiències reals e inicials d’emprenedoria en l’alumnat participant.

6.Organitzar i/o participar en fires d’emprenedoria de major àmbit geogràfic en col·laboració amb altres aules d’emprenedoria de l’entorn.

7. Participar en convocatòries de premis comarcals, regionals o nacionals de projectes relacionats amb l’emprenedoria.

8. Ampliar el ecosistema emprendedor del centre educatiu com a viver d’empreses on els projectes nascuts a l’aula d’emprenedoria pugen evolucionar.

Objetivos-Empren