Accés Grau Mitjà Arts Plàstiques i Disseny - Curs de preparació
És un curs emmarcat com un programa B dins de la Llei 1/95 i el Decret 220/1999. Per tant, pretén facilitar la participació i l'obtenció de titulacions que possibiliten l'accés al món del treball i als diferents nivells educatius. En concret, prepara la prova d'accés a cicles formatius de grau mitjà dels ensenyaments professionals d'Arts Plàstiques i Disseny i està organitzat d'acord amb l'estructura d'aquesta prova. Tot això en la modalitat d'educació a distància i amb una metodologia i organització adaptades a les característiques de l'aprenentatge de les persones adultes.
Aquest curs consta de les següents parts i matèries:
I. Part lingüística
• Anglés o Francés
• Llengua i Literatura (Castellana o Valenciana)
II. Part social
• Ciències Socials: Geografia i Història
III. Part cientificomatematicotècnica
• Ciències Naturals
• Matemàtiques
• Tractament de la Informació i Competència Digital (no s’avalua en la prova)
IV. Part artística o específica
• Disseny
La superació d’aquesta part artística o específica és un requisit d’accés per a tot l’alumnat que accedisca al grau mitjà dels ensenyaments professionals d’Arts Plàstiques i Disseny.
Pot matricular-se qualsevol persona que complisca les següents condicions:
• Tindre com a mínim de 17 anys complits l’any de realització de la prova.
• No complir els requisits acadèmics ( http://www.ceice.gva.es/va/web/ensenanzas-regimenespecial/grado-medio ) d'accés directe al cicle formatiu de grau mitjà.
• Així mateix pot matricular-se en la IV. Part artística o específica l’alumnat que complisca els requisits acadèmics d’accés.