Pautes Sanitàries als Centres Educatius

CURS 22/23

Les pautes per a casos i contactes són les indicades per a la població en general, no establint-se cap mesura específica addicional per a l’àmbit educatiu. Es recomana no assisitir al centre educatiu quan es presente símptomes compatibles amb la COVID-19 o una altra malaltia infecciosa.

Vacunació: es recomana seguir les pautes establides per les autoritats sanitàries.

Pautes generals de prevenció (etiqueta respiratòria, higiene de mans, ventilació i neteja i desinfecció).

Pautes relatives al funcionament dels centres:

✔️Es permet interacció de l’alumnat de diferents grups tant en interiors com en exteriors de diferents etapes educatives podent compartir objectes. A les activitats matinals i extraescolars es prioritzaràn les activitats a l’aire lliure.

✔️Al transport escolar col·lectiu es seguiran mesures regulades amb caràcter general: actualment vigent dur mascareta.

✔️Grups fixes en les eixides amb pernoctació.

✔️Persones amb condicions de vulnerabilitat seguiran les recomanacions professionals sanitat.

✔️Ha de cuidar-se i previndre’s l’estigma de les persones que vulguen continuar utilitzant la mascareta.