Infantil_Festa de Benvinguda

El passat dilluns 3 d’Octubre per la vesprada, l’alumnat d’Educació Infantil van donar la benvinguda als nous companys i companyes de les classes de 3 anys.

Per a celebrar-ho,  es va portar a terme una festa de benvinguda on els alumnes nouvinguts junt amb els seus companys de cicle varen poder gaudir de diferents tallers preparats per les mestres i visitar les diferents aules del cicle.

Durant la festa van ballar i cantar, ens pintarem la cara, jugarem a diferents jocs. Però el més divertit i especial va ser pintar un mural amb pintura entre tots.

El mural es va quedar molt bonic i l’hem penjat a l’entrada d’infantil per a que cada volta que el mirem recordar el dia tan especial que passarem tots junts!!!

Ací teniu un resum fotogràfic de l’activitat