Vacunació infantil. 1a Fase

Vila-real, 22 desembre de 2021

Hui 22 de desembre de 2021 ha finalitzat la 1a fases de la vacunació infantil.

Una vegada assabentades les famílies del protocol de vacunació establert per les Conselleries de Sanitat i Educació, recollides les autoritzacions corresponents i preparades les instal·lacions del centre a les necessitat del personal sanitari, l’alumnat de la UECiL, PRI4/5/6 que les famílies han autoritzat que vacunaren a les i els menors, ha participat a la jornada de vacunació.

Les famílies que així ho han dessitjat, han pogut acompanyar a filles i fills en el moment de la vacunació al gimnàs del centre, habilitat com a punt de vacunació, abandonant el col·legi finalitzat el procés complint totes les mesures d’higiene i seguretat establertes. Una vegada amb la vacuna injectada, tot l’alumnat amb els seus corresponents grups classe, ha fet el corresponent repós a l’aula de música abans d’incorporar-se a les aules per continuar la jornada escolar.

En tot moment l’alumnat ha estat acompanyat tant per el personal sanitari del Centre de Salut El Pilar i de l’Hospital Universitari de La Plana com de mestres. La vacunació ha transcorregut amb total normalitat al llarg de matí, un parell de mareijos més possiblement conseqüència del nerviosisme inicial que per motíus físics, atesos en tot moment per la pediatra i el personal d’inferemeria, que una vegada finalitzat el procés cap a les 11:30h, has estat fins les 14:00h al col·legi per si hi havia algun tipus de reacció.

Des de l’escola volem donar les gràcies al personal sanitari del Centre de Salut del Pilar i al de l’Hospital Universitari de la Plana per el seu treball i actitud, però sobretot volem donar-vos les gràcies a TOTES LES FAMÍLIES DE L’ALUMNAT VACUNAT per la vostra ajuda, col·laboració, puntualitat i corresponsabiltat en tot el procés.

Estem segurs que els següents processos vacunals funcionaran igual o millor que aquests. En quan tingam indicacions per seguir amb la resta d’alumnat major de 5 anys del centre que s’incorporarà al procés de vacunació en posteriors fases, us anirem informant del protocol i procediments a seguir.

Bon Nadal, recuperem energies i fins el 10 de gener de 2022!!!!