EIXIDA AL PLANETARI DE CASTELLÓ 2n CICLE

El passat divendres 28 de novembre, els alumnes de 2n cicle del CEIP Botànic Calduch van realitzar una visita al periòdic Mediterraneo i al Planetari de Castelló. Gaudint també d’un esplai a la pinada del Grau de Catelló. Activitat que es va poder fer perquè l’oratge ens va donar una xicoteta treva.
La foto del periòdic eixirà segurament el proper dimecres.

Divendres 28 de novembre de 2014

Els i les alumnes de 2n cicle del CEIP Botànic Calduch hem realitzar una visita al periòdic Mediterraneo, on hem vist com és la redacció d’un mitja de comunicació actual, i al Planetari del Grao de Castelló, on a més de la projecció d’un audiovisual molt interessant, hem visitat les exposicions sobre les Illes Columbretes i de minerals, així com el xicotet museu de la ciència i els seus experiments.

Com que la climatologia ens ha acompanyat i la pluja ens ha donat una xicoteta treva, hem pogut gaudir també d’un esplai al Pinar del Grau de Catelló, on hem dinat i jugat una estona abans de tornar a l’escola.

Ací teniu el resum fotogràfic de l’activitat