EIXIDA AL PLANETARI DE CASTELLÓ 2n CICLE

Ací teniu la notícia de la visita dels alumnes de PRI3 I 4 periòdic Mediterraneo i al Planetari de Castelló.

Divendres 28 de novembre de 2014

Els i les alumnes de 2n cicle del CEIP Botànic Calduch hem realitzar una visita al periòdic Mediterraneo, on hem vist com és la redacció d’un mitja de comunicació actual, i al Planetari del Grao de Castelló, on a més de la projecció d’un audiovisual molt interessant, hem visitat les exposicions sobre les Illes Columbretes i de minerals, així com el xicotet museu de la ciència i els seus experiments.

Com que la climatologia ens ha acompanyat i la pluja ens ha donat una xicoteta treva, hem pogut gaudir també d’un esplai al Pinar del Grau de Catelló, on hem dinat i jugat una estona abans de tornar a l’escola.

Ací teniu el resum fotogràfic de l’activitat