Podeu consultar la plaça obtinguda a https://portal.edu.gva.es/adminova/
Recordeu que del 15 al 19 de juliol cal que realitzeu el tràmit de la MATRÍCULA TELEMÀTICA
Qualsevol dubte contacteu amb nosaltres 12004357@edu.gva.es
DOCUMENTACIÓ
Documentació necessària per acreditar les circumstàncies objecte de barem:
S'adjuntarà en el procés telemàtic o s'entregarà en el moment de confirmar la matrícula del 16 al 22 de juliol de 2024
- Sol·licitud complimentada telemàticament
- DNI/NIE/PASSAPORT de totes i tots els membres de la unitat familiar que en tinguen
- Llibre de família, o en la seua absència, certicat naixement emés pel Registre Civil
- Certificat de baixa del centre anterior (si són alumnat d'INF4 anys fins a PRI6)
- Document sanitari obligatori, i SIP
- Germans o germanes al centre (sol·licitar certificat al centre)
- Domicili
- DNI pare/mare/tutor/a i un rebut recent d'aigua, llum o telèfon o contracte de lloguer
Si hi ha discrepància entre domicilis dels documents, certificat d'empadronament emès per l'Ajuntament.
Domicili laboral - Certificat emés per l'empresa
- DNI pare/mare/tutor/a i un rebut recent d'aigua, llum o telèfon o contracte de lloguer
- Renda familiar. S'autoritza a la sol·licitud i submionistra directament l'administració
Es calcula per l'indicador IPREM, calculat sumant la renda familiar i dividint per els membres de la unitat familiar (cónjuges i fills/es menors de 18 anys)
Per al procés actual queda fixat en xxxx€ anuals. - Beneficiari/a Renda Valenciana d'Inclusió. Subministra directament l'Administració
- Discapacitat. Certificat corresponent o tarjeta acreditativa
- Família nombrosa. Títol oficial de família nombrosa
- Família monoparental
Títol de família monoparental expedit per la Conselleria competent en matèria de famĺia - Acolliment familiar
Resolució administrativa o judicial o certificació de la Conselleria de Benestar Social - Víctima de violència de gènere, terrorisme o desnonament
Resolució judicial o administrativa que acredite la circumstància
La DECLARACIÓ RESPONSABLE substitueix l'aportació de documentació sense perjudici de la posterior acreditació i comprovació en el moment en que la situació sanitària ho permeta.
La duplicitat de sol·licituds o la falsedat en els dades aportades donarà lloc a l'anul·lació de la sol·licitud, i s'escolaritzarà l'alumne o alumna en algún les centre què queden llocs vacants una vegada finalitzat el procés d'admissió, tal i com contempla l'article 51 de l'ORDRE 7/2016, de 19 d'abril, de la CEICE
Cliqueu ací per veure les vacants de qualsevol centre
Al llarg del procés aquestes vacants poden canviar, sempre es produeixen altes, baixes, trasllats... si la vostra opció és una escola en concret, tot i que no tinga plaça, la podeu demanar, ja que durant el procés es poden quedar vacants.
Qualsevol dubte, contacteu amb nosaltres 12004357@edu.gva.es
Telf 964 73 87 87
CRITERIS DE BAREM
CIRCUMSTÀNCIA ESPECÍFICA DEL CENTRE
A la reunió de Consell Escolar de centre del passat 29 d’abril de 2024, d’acord amb el Decret 48/2024, de 23 d’abril de la Generalitat Valenciana i de la Resolució de 25 d’abril de 2024 del DGCD, el Consell Escolar del CEIP Botànic Calduch acorda:
No establir cap circumstància específica