XXIè Festival Musical “Botànic FM”

Dijous 13 de juny 2024

21 edicions ja del nostre festival musical que aprofitem com a forma de "tancar" el cus.

En tornem a desplaçar per tornar a gaudir de les excel·lents instal·lacions que ens ofereix l’Auditori municipal Rafael Beltran Moner per poder celebrar el XXèI Festival Musical del CEIP Botànic Calduch, que enguany hem titolat «Botànic FM».

Amb el fil conductor d'un programa de radio musical presentat per l’alumnat de PRI6, i on cada grup classe, ha fet una actuació amb un tema musical de l'any del seu neixement.

En dos torns, condicionats per la capacitat de l’auditori, el primer amb els grups «A» i el segon amb els grups «B», cada nivell ha fet un recorregut musical i artístic, donant inici a l'actuació el nostre Cor Escolar:

• Cor Escolar:
    • Tres i tres fan nou. Popular hongaresa
    • Escriurem, de Nicki Núñz
    • Ama, ama y ensancha el alma, de Robe Iniesta
  • INF3: Resistiré... Versió any 2020
  • PRI1: The Greatest Showman, any 2017
  • INF4: Mediterrània, any 2019
  • PRI5: Wake Me Up, any 2013
  • INF5: "La Cintura"
  • PRI4: "Happy", any 2014
  • PRI2: "Move Your Feet", any 2016
  • PRI3. "La Gozadera", any 2015
  • PRI6. "Bailando por ahí", any 2012

Esperem que us haja agradat, alumnat i mestres ho hem preparat amb molta il·lusió i esforç, i ens ho hem passat genial assajant i actuant!!!

Volem agrair a l'Ajuntament de Vila-real, a la Regidoria de Cultura i a tot el personal tècnic l'esforç per a que pugam gaudir d'un espai com és l'Auditori Rafael Beltran Moner.

*Tan prompte ens facen arribar les gravacions del festival, donarem difusió.