Cor Escolar. XII Trobada Musical Escolar de Vila-real

Dimecres 12 de juny 2024

Nova edició de la XII Trobada Musical Escolar de Vila-real, en la que ha participat el cor del centre.

A l'Auditori Municipal Rafael Beltrán Moner, a més de cantar el seu repertori, l'alumnant component de cor de la nostra escola, van gaudir al llarg del matí, de les actuacions de les companyes i companys d'altres col·legis de la ciutat que en aquesta edició van ser: CEIP Pascual Nácher, CEIP Pio XII, CEIP Concepción Arenal i CEIP Pintor Gimeno Barón.

El repertori del Cor del CEIP Botànic Calduch va ser Tres i tres fan quatre, Escriurrem, Ama ama y ensancha el alma, i Palabras que abrazan, tema pertanyen al projecte L'escola Dansa.

Per acabar l'acte, el grup de mestres de música van interpretar "Qualsevol nit pot sortir el sol".

2024_06_12_trobada_coral