PRI6. Transició IES. Visita ex-alumnat i IES F. Tàrrega

Vila-real, dimarts 28 de maig/divendres 7 de juny 2023

Com cada curs i dins de les accions contemplades al Pla de Transició de l'Ensenyament Primari al Secundari, el passat dimarts 28 de maig  l'alumnat de PRI6 va rebre visita d'ex-alumnat, que va contar la seua experiència viscuda a principis d'aquest curs en incorporar-se als corresponents instituts en finalitzar el seu pas per el col·legi.

Aquest curs hem rebut la visita d'ex-alumnat que estudia al IES F. Tàrrega i CC Santa Maria, qui, a més d'anar explicant les seues vivències, diferències entre escola i institut, horaris, optatives... també han contestat a les preguntes iniciativa dels xiquets i xiquetes de PRI6, què evidentment, tenen ganes d'incorporar-se a una nova etapa educativa, però també els causa respecte i incertesa.

Aquesta visita/coloqui sempre crea moments molt enriquidors entre l'alumnat, el qual ha compartit huit cursos, i tot i ser de cursos diferents, tots i totes es coneixen i sorgeixen moltes preguntes i converses entre iguals molt interessants.

I com a activitat final del Pla de Transició d'aquest curs, divendres 7 de juny també realitzarem la visita a l'IES F. Tàrrega, el centre al que estem adscrits el CEIP Botànic Calduch. Ens va fer una visita guiada per l'institut, ens va explicar el funcionament bàsic del i va respondre a les preguntes que xiquets i xiquetes li van fer.